Administrátor Log Management

Administrátor Log Management

NástupOkamžitě

Pro nově budované bezpečnostní dohledové centrum (Security Operations Center) hledáme kolegy/kolegyně.

Náplň práce

  • Zajišťuje provoz Log management nástroje ve všech komponentních částech (aplikace, databáze, datová rozhraní)
  • Zajišťuje monitoringu Log management infrastruktury (klient, server, storage, backup, archive)
  • Podchycuje a dokumentuje každý případ selhání provozu a bezpečnosti Log management infrastruktury a vyhodnocuje důvod selhání
  • Zajišťuje optimalizace parametrů Log management nástroje, interních komponent a infrastruktury v prostředí SOC a klientů SOC
  • Podílí se na realizaci architektury Log management infrastruktury
  • Implementuje a konfiguruje auditní mechanismy informačního systému SOC a prostředí klientů SOC
  • Prosazuje požadavky bezpečnostní politiky (data retention metriky) do provozu a správy Log management nástroje
  • Sleduje a řeší bezpečnostní a provozní situaci u stávajících uživatelů SOC z pohledu Log management infrastruktury
  • Jako člen CERT zajišťuje auditní údaje z informačních systémů pro následné forenzní šetření
  • Dbá, aby se bezpečnostní politika Log managementu nedostala do rozporu s bezpečnostní politikou vyšší úrovně nebo do rozporu se zákonnými požadavky ČR

Požadujeme

  • VŠ vzdělání bakalářské nebo magisterské/inženýrské úrovně
  • Praxe v ICT alespoň 2 roky
  • Výborná znalost ČJ, znalost AJ na úrovni (B1 = pre-intermediate, B2 = intermediate)
  • Vysoká úroveň znalosti práce s PC a servery, vč. aplikací a bezpečnostních systémů
  • Trestní bezúhonnost

Očekáváme

  • Výborné komunikační schopnosti
  • Zájem o další osobní rozvoj
  • Konstruktivní přístup v řešení problémů, samostatnost
  • Řidičský průkaz skup. B
  • Znalost provozu informačních systémů
  • Praktická znalost jakéhokoliv Log management nebo Event management nástroje – RSYSLOG, Syslog-NG, Simple Event Correlator
  • Znalost principů sběru log dat z prostředí Unix a event záznamů z prostředí Windows
  • Znalost napojení na SQL a NoSQL databáze
  • Znalost CSV, XML, JSON datových struktur

Nabízíme

    • Zajímavou týmovou práci s moderními technologickými prostředky
    • Odborné vzdělávání, možnost profesního růstu
    • Zázemí stabilní firmy
    • Perspektivní práci v příjemném prostředí – lokalita Brno – Slatina;
    • Odpovídající mzdové ohodnocení a další benefity
    • Možnost nástupu okamžitě

Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete prosím strukturovaný profesní životopis doplněný ve formátu *.doc (*.docx) o krátký motivační dopis na adresu support@soc365.cz. Vybrané uchazeče pozveme k osobním pohovorům telefonicky.